QARKULLIMI NE TUNEL.
Ligj 158/2013
“Për sigurinë në tunelet rrugore”
Neni 17 “Detyrimet shtesë për sigurinë e përdoruesve të tuneleve rrugore” Përdoruesit e rrugës së tuneleve rrugore duhet të sillen në mënyrë të tillë që të mos paraqesin rrezik ose pengesë për qarkullimin apo t’i shkaktojë dëme pronës publike.
Tuneli Thirrë – Kalimash është në Rrugën e Kombit në Autostradën A1
Dalje sigurie → (Për këmbësor)
Dalje sigurie → (Për këmbësor + mjete)
(Largimi i mjeteve kryhet vetem nën drejtimin e shërbimeve të emergjencës: (Shërbimet e Operatorit të Tunelit ose Shërbimet e Policisë së Shtetit).
Kompletuar me sinjalistikë:
Semafor, shigjeta/kryqe elektronike. →
(Rregullojnë qarkullimin e mjeteve ne tunel dhe ne daljet e sigurise).
Mesazhe të ndryshueshme elektronike (VMS).
Jepen mesazhe të shkruara për përdoruesit e tunelit.
→ Japin informacion për përdorimin e korsive të lëvizjes, për incident ose aksident, zjarr/tym ose pengesë tjetër në qarkullim në tunel si dhe për gjendjen e rruges në dalje të tunelit (kur ka probleme me motin ose të tjera.
Kufizuesit e shpejtesisë (Speed limitet).
(Tregojnë shpejtësinë maksimale të lejuar të qarkullimit në tunel)
Sinjale “EXIT”
(Tregojnë largësinë më të afërt për largimin nga tubi i tunelit në daljet e sigurisë).
Të vendosura në largësi 24 metra nga njëra tjetra.
Sinjale fleshuese ne hyrje te galerive te sigurise
(Në të dy krahët e galerive të sigurisë. Ndihmojnë për të dalluar sa më shpejt daljen e sigurisë).
Ndriçim normal: Që siguron shikueshmeri të nevojshme 24 orë në të gjithë
gjatësinë e tunelit.
Sistem ventilimi: Që kontrollon dhe largon ndotësit e gazrave të mjeteve rrugore dhe siguron kontrollin e nxehtesinë dhe gazrave të tymit në rast zjarri.
Postet e ndihmës (Kabina “SOS”):
35 (tridhjetë e pesë) copë në çdo tub të tunelit
(Me largësi rreth 150 metra nga njëra tjetra).
Tabela “SOS”
(Kabina “SOS”)
– Kompletuar me:
–Telefon fiks. → Në kabinen “SOS
(Në hyrje – dalje të tunelit)
(Për thirrje të urgjences) që lidhet me Qendrën e Kontrollit të Trafikut (TCC) të tunelit.
– 2(dy) fikse zjarri. →
(Përdoren nga përdoruesit e tunelit kur ka zjarre të përmasave të vogla)
– 5(pesë) kone →
(Përdoren nga përdoruesit e tunelit për bllokimin e shpejtë të korsisë ku ka ndaluar mjeti).
SIGURIA GJATE LEVIZJES NE TUNEL
Para hyrjes në tunel
(Të mos levizë në korsitë që kanë kryq të kuq dhe/ose të devijojë korsinë sipas shigjetës së verdhë
(Në hyrje të tunelit nuk ka shigjeta jeshile →
(Vetëm kryqe të kuqe).
Gjatë lëvizjes në tunel
(Jepet në kufizuesit e shpejtësisë (Speed limite)
(Të mos levizë në korsitë që kanë: semaforin e kuq, shigjetën të verdhë ose të kuqe si dhe kryq të kuq).
(Shembuj të gjëndjes së sinjalistikës në raste të ndryshme në tunel).
KORSI E MBYLLUR
(LEVIZJE NE KORSINE E MAJTE).
(KORSIA E DJATHTE E BLLOKUAR).
KORSI E MBYLLUR
(LEVIZJE NE KORSINE E DJATHTE).
(KORSIA E MAJTE E BLLOKUAR).
Shënim:
Në rast se qarkullimi në tunel drejtohet nga nëpunës të autorizuar (Të shërbimeve emergjente të tunelit dhe të Policisë Rrugore) udhëzimet e tyre kanë përparësi ndaj atyre të sinjalistikës rrugore të përhershme.
Mjet i ndaluar në tunel
Drejtuesi i mjetit duhet të veprojë:
Drejtuesit e mjeteve të tjera që hyjnë në tunel duhet të veprojnë:
Rast zjarri/tymi në tunel.
Nëse Semaforet janë të kuq dhe janë shfaq kryqe të kuq mos vazhdoni lëvizjen.
(Mos u vononi për të marrë sende personale apo të tjera nga mjeti).
Shënim:
Në asnjë rast Postet e Ndihmës (Kabinat SOS) nuk sigurojnë përdoruesit e tunelit nga zjarri.
Rast zjarri/tymi në automjetin tuaj gjatë lëvizjes në tunel.